429 Too Many Requests
Vragen over wijzigingen en retourneren
Bekijk hier alle veelgestelde vragen over een bestelling aanpassen, retourneren of annuleren:
Bestelling aanpassen
Een aanpassing in uw bestelling kunt u eenvoudig aan ons doorgeven door het wijzigingsformulier op onze website in te vullen. Dan zorgen we ervoor dat uw bestelling aangepast of indien nodig geannuleerd wordt.
Wanneer u een fout maakt in uw bestelling, vul dan het wijzigingsformulier in op onze website. Dan zorgen we ervoor dat uw bestelling aangepast of indien nodig geannuleerd wordt.
Het is niet mogelijk om de factuurgegevens van uw bestelling te wijzigen. U dient in dit geval de bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen.
Bestelling retourneren
U kunt gebruik maken van de ophaalservice van Tuinmaximaal. Hiervoor worden € 99 ophaalkosten en het standaard bezorgtarief van uw bestelling in rekening gebracht. Deze kosten worden automatisch berekend tijdens het afrekenen.
U kunt uw bestelling ook per pakketpost terugsturen of zelf afgeven bij het pick-up point in Eindhoven. Meldt vooraf uw retour aan via het retourformulier. Zo kan een medewerker uw retouraanvraag voorbereiden waardoor uw retour sneller verwerkt wordt.
Tuinmaximaal kan de producten bij u ophalen. Hiervoor worden € 99 ophaalkosten en het standaard bezorgtarief van uw bestelling in rekening gebracht. De kosten worden automatisch berekend tijdens het afrekenen.
Ja, dit is mogelijk. Zorg er in dit geval altijd voor dat u het bestelnummer en uw naam vermeld bij uw retourzending. Tuinmaximaal raadt echter aan om uw retour altijd vooraf aan te melden via het retourformulier. Zo kan een medewerker uw retouraanvraag voorbereiden waardoor uw retour sneller verwerkt wordt.
Voor het retourneren van uw bestelling, heeft u geen verzendlabel nodig. U kunt eenvoudig uw retour doorgeven door het retourformulier op onze website in te vullen.
De status van uw retourzending is niet online zichtbaar.
Binnen 14 dagen ontvangt u de terugbetaling van uw retour. Het is niet mogelijk om de terugbetaling te verrekenen met uw nieuwe bestelling.
Zodra Tuinmaximaal uw retour heeft ontvangen en verwerkt, ontvangt u een retourbevestiging per e-mail.
Wanneer u afziet van uw retournering, neem dan contact op via service@tuinmaximaal.nl. Als u ophaalkosten heeft betaald, vul dan het annuleringformulier in op onze website.
Tuinmaximaal neemt enkel complete sets retour in de originele verpakking. Losse onderdelen kunt u niet retour sturen. Op de aankoopbon ziet u het overzicht van de complete sets.
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. De kosten worden overgemaakt op de rekening waarmee u betaald heeft. De betaling is afkomstig van Gumax B.V. of Buckaroo.
Bestelling annuleren
U kunt uw bestelling binnen 14 dagen retour sturen door het retourformulier op onze website in te vullen. Zorg ervoor dat uw retour aan de wettelijke retourvoorwaarden voldoet. Heeft u uw bestelling nog niet ontvangen en wilt u deze annuleren? Vul dan het annuleringsformulier in.
U ontvangt na het annuleren van uw bestelling een automatische bevestiging. Wanneer de annulering verwerkt wordt, ontvangt u nogmaals een e-mail.
Ja, u annuleert eenvoudig een gedeelte van uw bestelling door het invullen van het online annuleringsformulier. Het is alleen mogelijk om complete sets te annuleren. Het is niet mogelijk om een onderdeel van een set te annuleren. Op de aankoopbon ziet u het overzicht van de complete sets.
U kunt uw bestelling annuleren tot 7 dagen voor de bezorg- of ophaaldatum.
Staat uw vraag er niet tussen?